جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در مسجد جامع زاغمرز برگزار شد

جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در مسجد جامع زاغمرز برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸
مراسم جشن و مولودی خوانی میلاد امام حسن عسکری(ع) به همت و تلاش ستاد برگزاری مراسم های هفتگی و مذهبی خادمین ائمه اطهار(ع) و شهدای زاغمرز، درمسجد جامع برگزار شد.

«علی شهبازی» شامگاه چهارشنبه ( 13 آذر) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان افزود: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ ائمه اطهار(ع) در سطح جامعه و در بین جوانان و نوجوانان از مهمترین برنامه‌های ما در طول هفته است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع زاغمرز با اعلام اینکه نهادینه کردن فرهنگ اهل بیتی باید از وظایف مهم مسئولان فرهنگی و دست اندرکاران مراسمات مختلف باشد، اظهار کرد: باید تلاش شود تا نسل جدید بیش از گذشته با زندگی ائمه اطهار آشنا شده و از آنان در زندگی فردی و اجتماعی الگوسازی کنند.

 

شهبازی اظهار کرد: امام حسن عسکرى(ع)، با وجود همه فشارها و کنترل ها و مراقبت هاى بى وقفه حکومت عباسى در زمان خود، یک سلسله فعالیت هاى سیاسى و اجتماعى و علمى در جهت حفظ اسلام و مبارزه با افکار ضد اسلامى انجام می ‏داد که باید این فعالیت ها هم برای جامعه روشنگری شود.

 

وی گفت: مسجد جامع زاغمرز همگام با مساجد مختلف زاغمرز در شب ولادت امام حسن عسکری(ع) مراسم جشن و مولودی خوانی برگزار کرد و تلاش شد تا با تبیین زندگی این امام همام، از ایشان برای جوانان الگوسازی شود.

پایان پیام/ 175