نشست های توجیهی فهما ۱۴۰۱ در سطح هفت شهرستان برگزار می‌شود

نشست های توجیهی فهما ۱۴۰۱ در سطح هفت شهرستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: با حضور کارشناسان فهما نشست های حضوری برای رابطین فهما و مدیران کانون های مساجد در سطح هفت شهرستان برگزار می‌شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست شورای اداری با محوریت رویداد ملی فهما ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: نشست امروز با هدف هم اندیشی و هم افزایی در اجرای بهتر این رویداد ملی در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: یکی از مصوبات نشست شورای اداری، برگزاری نشست های توجیهی فهما ۱۴۰۱ در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه است.

 

وی بیان کرد: به همین منظور با حضور کارشناسان فهما نشست های حضوری برای رابطین فهما و مدیران کانون های مساجد در سطح هفت شهرستان برگزار می‌شود.

 

خوبی زاده ابراز کرد: در این نشست ها رابطین و مدیران نسبت به نحوه اجرای برنامه های فهما ۱۴۰۱ و همچنین طرح اوقات فراغت تابستانی توجیه می شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با یادآوری این مطلب که برنامه های رویداد ملی فهما ۱۴۰۱ در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و ۱۲ رواق تعریف شده است، اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری باید برای شرکت در رقابت رویداد ملی فهما حداکثر ۳ رواق را انتخاب کنند که یکی رواق های شبستان هنر از جمله این رواق ها است.

 

وی عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد برای حضور در این رویداد ملی تا ۲۷ تیرماه فرصت دارند تا ۳ رواق را برای فعالیت های خود انتخاب کنند.

 

خوبی زاده در خاتمه یادآور شد: امسال نیز همچون سال های گذشته رویداد ملی فهما در بستر سامانه بچه های مسجد اجرا می شود.

پایان پیام/ 586