فرهنگ ابزار موثر برای کاهش آسیب های اجتماعی است

فرهنگ ابزار موثر برای کاهش آسیب های اجتماعی است

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸
حجت الاسلام طالبی گفت: ارگان های فرهنگی با استفاده از ابزارهای موثر می توانند راهکارهای مناسبی برای کاهش آسیب های اجتماعی ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «محمد  طالبی» امروز (14 آذرماه) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ارگان های فرهنگی با استفاده از ابزارهای موثر می توانند راهکارهای مناسبی برای کاهش آسیب های اجتماعی ارائه دهند.

 

امام جمعه جعفرآباد تصریح کرد: مناطق مرزی و به ویژه مناطق روستایی در برابر تهاجم فرهنگی آسیب پذیر تر هستند و باید با ارائه برنامه های فرهنگی به ویژه با محوریت مساجد در مقابل این تهدیدها ایستادگی کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون های مساجد به عنوان ارگان فرهنگی در مساجد نیز باید نقش موثرتری بخاطر تنها مرکز فرهنگی در مناطق روستایی داشته باشند.

 

حجت الاسلام طالبی یادآور شد: مردم علاقمند به مشارکت در برنامه های فرهنگی هستند و باید ارگان های فرهنگی این مسئله را به فعال نیک بگیرند و همکاری مناسبی با مردم در راستای اجرای برنامه ها در مساجد محلات داشته باشند.

 

امام جمعه جعفرآباد افزود: عدم همکاری با مردم در خصوص برنامه های فرهنگی مساجد می تواند آنها را نسبت به حضور در این مکان معنوی دلسرد کند و این یکی از توطئه های دشمنان است.

پایان پیام/ 365