روستانشینان و دانش آموزان جهت حضور بیشتر در نماز جمعه تشویق می شوند

روستانشینان و دانش آموزان جهت حضور بیشتر در نماز جمعه تشویق می شوند

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸
شریفی گفت: کانون فرهنگی هنری مصلی قائمشهر برای حضور بیشتر روستانشینان با هماهنگی قبلی و دانش آموزان با ارتباط با آموزش و پرورش جهت شرکت در صفوف نماز جمعه، مشوق هایی دارد.

«سعید شریفی»، امروز (پنج شنبه 14 آذر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کانون فرهنگی هنری مصلی قائمشهر با هماهنگی و دعوت از کانون‌های مساجد روستایی در این شهر و همچنین با هیئت امنای روستا، اتومبیل هایی را از قبل در نظر می گیرد تا روستانشینان علاقه مند جهت شرکت در نماز جمعه به راحتی، حاضر شوند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مصلی قائمشهر افزود: ارتباط با آموزش و پرورش جهت حضور بیشتر دانش آموزان که آینده سازان جامعه، محسوب می شوند از فعالیت های دیگر کانون جهت حضور در صفوف نماز جمعه قائمشهر به شمار می آید.

 

شریفی اظهار کرد: معرفی کتاب، آوردن کتاب های مازاد در منازل و توزیع آنها ببن مردم از دیگر برنامه های این کانون جهت اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

وی بیان کرد: میز خدمت که به همت کانون و ستاد نماز جمعه قائمشهر در روزهای جمعه برای پاسخگویی مسئولان در نظر گرفته شده با استقبال خوب مردم، روبرو شده است.

 

شریفی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری مصلی قائمشهر با ستاد نمازجمعه، ارتباط و تعامل خوبی دارند تا فعالیت های ارزشمند و فاخر به نمازگزاران نماز جمعه، ارائه شود و از هیچ تلاشی، دریغ ندارد.

پایان پیام/ 86