بچه مسجدی ها در اوقات فراغت تابستانی مفاهیم قرآنی می آموزند

بچه مسجدی ها در اوقات فراغت تابستانی مفاهیم قرآنی می آموزند

تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱
میثم زارع گفت: در راستای اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی، دوره های آموزش قرآن کریم شامل روخوانی و روانخوانی در حال برگزاری است.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت:به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان روستا از ابتدای تیر ماه سال جاری طرح اوقات فراغت تابستانی آغاز شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: در راستای اجرای این طرح، دوره های آموزش قرآن کریم همراه با روخوانی و روانخوانی در حال برگزاری است.

 

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های اوقات فراغت در ایام تابستان برگزاری مسابقات ورزشی در رشته فوتبال است.

 

زارع ابراز کرد: علاوه بر این برای دختران و بانوان روستا دوره آموزشی هنر دستی خوس باقی در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج ادامه داد: دختران و بانوان روستا با شرکت در این دوره علاوه بر فراگیری این هنر دستی می توانند با تولید و فروش صنایع دستی برای خود درآمد زایی کنند.

 

وی اظهار کرد: در دوره های قبلی آموزش خوس باقی زمینه اشتغال تعدادی از بانوان روستا فراهم شده است.

 

زارع با اشاره به سایر فعالیت های کانون در این ایام، اضافه کرد: در کنار اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی، طرح شنبه های کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اهالی روستا در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج در خاتمه عنوان کرد: طرح سه شنبه های تکریم نیز همچنان به قوت خود باقی است و در این راستا از نخبگان مسجدی تجلیل می شود.

پایان پیام/ 586