طرح «نذر قربانی» در کانون «پیمان غدیر» جهرم اجرا می شود

طرح «نذر قربانی» در کانون «پیمان غدیر» جهرم اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱
پاشه از اجرای طرح «نذر قربانی» همزمان با عید سعید قربان ویژه کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت در کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» جهرم خبر داد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم هرساله در آستانه عید سعید قربان، بستر لازم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم را در اجرای پویش نذر قربانی فراهم می‌آورد، گفت: سنت حسنه قربانی برای کمک به افزایش رفاه غذایی خانواده‌های نیازمند و توجه به نیت نیکوکاران به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم افزود: گوشت های تهیه شده در این طرح، جهت پخت و اطعام روز عید غدیر و همچنین توزیع بسته های حمایتی ویژه محرومان و خانواده های کم بضاعت مصرف می شود.

 

وی بیان کرد: نیکوکاران می‌ توانند در حد توان مالی با اهدای کمک نقدی یا در صورت تمایل، با اهدای بخشی از قربانی خود، برای کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت اقدام کنند.

 

پاشه با اشاره به اینکه در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم، فعالیت های خیرخوهانه به عنوان یکی از برنامه های بچه های مسجد تعریف شده و در مناسبت های مختلف به اجرا در می آید، اظهار کرد: «نذر قربانی» نیز به عنوان یکی از طرح های خیرخواهانه این کانون، در مناسبت های مختلف انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم گفت: سال گذشته نیز با همت خیران و نیکوکاران این طرح به صورت نقدی و یا اهدای گوشت قربانی اجرا و میان نیازمندان توزیع شد و امید است این کمک ها در سال جاری نیز افزایش یابد.

پایان پیام/ 691