برگزاری وبینار آموزشی رابطین چهارمین رویداد ملی «فهما» در استان فارس

برگزاری وبینار آموزشی رابطین چهارمین رویداد ملی «فهما» در استان فارس

تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱
وبینار آموزشی چهارمین رویداد ملی «فهما» در بستر فضای مجازی با حضور ۶۶ رابط این رویداد در شهرستان های استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجتبی شعائری» امروز (سه شنبه 14 تیر) در این وبینار اموزشی گفت: چهارمین رویداد ملی «فهما» با ثبت رواق های تخصصی در سامانه «بچه های مسجد» آغاز شده است و رابطین باید کانون های مساجد تحت پوشش خود را در این زمینه راهنمایی کنند.

کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی کانون ها در ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس با اشاره به فعالیت 66 رابط فهما در شهرستان های استان، خاطرنشان کرد: برخی از رابطین در سال 1401 به جمع ما اضافه شده اند و شهرستان های جدید استان نیز رابط مستقل دارد.

بر اساس این گزاذش در ادامه، «رقیه فرخ زاده»، هم در این وبینار به تشریح مراحل انتخاب رواق، ثبت فعالیت در رواق های 12 گانه رویداد ملی «فهما»، امتیاز های مربوط به هر رواق پرداخت و نکات لازم را در این خصوص یادآور شد.

کارشناس آفرینش های هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس تاکید کرد: انتظار می رود که رابطین در کانون ها اطلاع رسانی لازم را برای انتخاب رواق و ثبت فعالیت ها انجام دهند تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

خاطرنشان می شود؛ «حمید مشمول آتباتان»، مدیر شبکه سازی و ارتباطات فهمای ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور نیز به صورت مجازی در جمع رابطین فهما در سطح استان فارس حضور یافت و به سئوالات آنان پاسخ گفت.

پایان پیام/ 130