بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را زیارت می کنند

بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را زیارت می کنند

تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱
نیکجو از برگزاری اردوی زیارتی بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» به مشهد مقدس و پابوسی امام رضا (ع) خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» برنامه های اردویی متفاوتی در طول سال ویژه بچه های مسجد در گروه های سنی مختلف برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این اردوها به صورت زیارتی و تفریحی در نقاط مختلف شهرستان، استان و برون استانی برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: از جمله این اردوها که هر سال در این کانون برگزار می شود، اردوی زیارتی مشهد مقدس است که با استقبال و حضور چشمگیر بچه های مسجد همراه است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه هر سال این اردو با حضور پرشور مسجدی ها همراه می شود، عنوان کرد: برنامه ریزی این اردو امسال نیز در دست اجرا قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه اردوی فرهنگی، زیارتی و تربیتی مشهد مقدس با اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این اردوی هفت روزه از ۲۲ مردادماه آغاز و تا ۲۸ مرداد ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» با اشاره به اینکه اردوی زیارتی مشهد مقدس در تابستان امسال برگزار می شود، گفت: مهلت نام نویسی برای شرکت در این اردو تا ۱۵ مردادماه است.

 

وی در پایان عنوان کرد: علاقمندان برای شرکت در اردوی مشهد، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۰ شب به صورت حضوری با مراجعه به کانون فرهگی هنری «منتظران نور» جهت نام نویسی اقدام کنند.

پایان پیام/ 691