اجرای برنامه های اوقات فراغت در ۱۱۰ پایگاه مقاومت بسیج زنجان

اجرای برنامه های اوقات فراغت در ۱۱۰ پایگاه مقاومت بسیج زنجان

تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱
حجت الاسلام بیات از اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در ۱۱۰ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان زنجان خبر داد و گفت: کلاس های تابستانی بستر خوبی برای جذب جوانان به مباحث معرفتی و مساجد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه زنجان امروز در جلسه هماهنگی برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج از اجرای برنامه های تابستانی در 110 پایگاه مقاومت بسیج خبر داد و گفت: کلاس های تابستانی نقش مهمی در جذب جوانان به مباحث معرفتی خواهد داشت.

 

حجت الاسلام بیات ایجاد جذابیت در برنامه های اوقات فراغت را یکی از راهکارهای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد خواند و گفت: در عصری که دشمن جوانان و نوجوانان ما را با هجمه های فرهنگی هدف قرار داده است اجرای این برنامه ها در مساجد بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی تعامل با دستگاه های متولی امور جوانان برای هم افزایی در اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت را مورد تاکید قرار داد و افزود: کلاس های تابستانی در مساجد و پایگاه های مقاومت با محوریت برنامه های فنی و هنری است و در کنار آن برنامه های قرآنی و معرفتی نیز مورد تاکید است.

 

این مسئول با بیان اینکه برنامه های حوزه خواهران و برادران در مساجد مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته است، گفت: برگزاری اردوهای یک روزه نیز در دستور برنامه های تابستانی در مساجد است.

پایان پیام/ 693