برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم ویژه دانش آموزان

برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم ویژه دانش آموزان

تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱
رضا جام گوهری گفت: از نیمه خرداد ماه سال جاری دوره های آموزش قرآن کریم آغاز شده است.

«رضا جام گوهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت، گفت: از نیمه خرداد ماه سال جاری دوره های آموزش قرآن کریم آغاز شده است.

 

مدیر‌ کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) کهنوج افزود: در قالب این دوره های آموزشی ۶ کلاس آموزش‌ روخوانی قرآن کریم ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در حال برگزاری است.

 

وی بیان کرد: ۲ کلاس تجوید قرآن کریم نیز برای این دانش آموزان از نیمه خرداد ماه آغاز شده است.

 

جام گوهری با اشاره به استفاده از ظرفیت اساتید قرآنی در این کلاس ها، ابراز کرد: کلاس های آموزش قرآن کریم به صورت روزانه برگزار می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) کهنوج یادآور شد: ۲ کلاس حفظ قرآن کریم نیز در نظر گرفته شده که قرآن آموزان پس از ارتقای سطح روخوانی و روان خوانی در این کلاس ها شرکت می کنند.

 

وی با اشاره به این که کلاس های حفظ شامل جز ۳۰ و سه جز از قرآن کریم است، اظهار کرد: در پایان طرح اوقات فراغت، به منظور اعطای گواهی قرآنی از دانش آموزان آزمون های کتبی و شفاهی گرفته می شود.

 

جام گوهری اضافه کرد: در کنار برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم، برای جذب کودکان به کانون کلاس هنری نقاشی در نظر گرفته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) کهنوج در خاتمه هدف از اجرای دوره های آموزش قرآن کریم را ارتقای سطح روخوانی و روانخوانی قرآن آموزان، حفظ آیات، جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و غنی سازی اوقات فراغت آنها برشمرد.

پایان پیام/ 586