موکب های صلواتی غدیر راه اندازی می شود

موکب های صلواتی غدیر راه اندازی می شود

تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱
یونس میجانی گفت: یکی از این ویژه برنامه ها، راه اندازی موکب های صلواتی غدیر است در قالب این موکب ها علاوه بر توزیع شربت و شیرینی خدماتی همچون پزشک عمومی، دندانپزشکی، واکس کفش، آپاراتی و کارواش به صورت رایگان به مردم ارائه می شود.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از تدارک ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: یکی از این ویژه برنامه ها، راه اندازی موکب های صلواتی غدیر است.

 

مدیر‌ کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: در قالب این موکب ها علاوه بر توزیع شربت و شیرینی خدماتی همچون پزشک عمومی، دندانپزشکی، واکس کفش، آپاراتی و کارواش به صورت رایگان به مردم ارائه می شود.

 

وی بیان کرد: موکب های صلواتی غدیر قرار است به مدت ۴ روز یعنی ۲ روز قبل از عید غدیر و ۲ روز پس از این عید بزرگ خدمت رسانی کنند.

 

میجانی ابراز کرد: راه اندازی کاروان از غدیر تا ظهور یکی دیگر از ویژه برنامه های تدارک دیده شده می باشد که قرار است غروب عید غدیر با حمل پرچم متبرک حرم امام علی (ع) مسیر مصلی تا مسجد امام (ع) را با پای پیاده بپیماید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: شب عید غدیر نیز با حضور کاروان از غدیر تا ظهور جشن باشکوهی در مسجد امام علی (ع) برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: یکی از برنامه این جشن باشکوه اجرای نمایش در خصوص واقعه غدیر است که توسط گروه نمایش کانون انجام می شود.

 

میجانی اضافه کرد: سخنرانی، تواشیح و مولودی خوانی بخش دیگری از برنامه های جشن بزرگ غدیر است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: در اجرای برخی از ویژه برنامه های غدیر از ظرفیت ارکان مسجد همچون پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران و کانون خادمیاران رضوی مسجد امام علی (ع) استفاده شده که جا دارد از همکاری آنها تشکر کنم.

پایان پیام/ 586