برگزاری مسابقه عکس خویش اندار در کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» جهرم

برگزاری مسابقه عکس خویش اندار در کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱
گواهیان از برگزاری مسابقه عکس خویش انداز بچه های مسجد در طول سفر مشهد مقدس خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله برنامه هایی که هر سال در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود، اردوی زیارتی مشهد مقدس است که با استقبال و حضور چشمگیر بچه های مسجد همراه است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در این اردوها، علاوه بر جنبه زیارتی آن، برنامه ها و فعالیت های فرهنگی متعددی نیز برگزار می شود که موجب استقبال بچه های مسجد شده است.

 

وی بیان کرد: از فعالیت هایی که قرار است در اردوی مشهد انجام شود برگزاری مسابقه عکس خویش انداز در طول این سفر زیارتی و فرهنگی است.

 

گواهیان عنوان کرد: در راستای برگزاری این برنامه، از بچه های مسجد خواسته ایم تصاویر خویش انداز خود و دوستانشان را برای ما ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در پایان اردوی مشهد مقدس به بهترین تصاویر به قید قرعه هدایایی تعلق می گیرد، خاطرنشان کرد: همچنین تصاویر ارسالی در فضای مجازی کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به اشتراک گذاشته می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه اردوی مشهد مقدس از ۱۵ تیرماه با حضور پرشور بچه های مسجد آغاز شده است، گفت: این اردو به مدت یک هفته ادامه دارد.

 

پایان پیام/ 691