کانون های مساجد گچساران ظرفیت خوبی در طرح فهمای کشور دارند

کانون های مساجد گچساران ظرفیت خوبی در طرح فهمای کشور دارند

تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱
کانون های فرهنگی شهرستان گچساران در سال های گذشته نشان داد که ظرفیت خوبی در استان و کشور داشته و در «طرح ملی فهما» در سطح کشور، موفقیت های خوبی بدست آورده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «علیرضا دولت آبادی» در نشست با رابطین گچساران گفت: کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان گچساران، در سال های گذشته نشان دادند که ظرفیت خوبی در استان و کشور داشته و در طرح ملی فهما در سطح کشور، موفقیت های خوبی بدست آورده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در فضای فرهنگی نیازمند برنامه ریزی و حرکت جهادی هستیم کانونهای فرهنگی مساجد به عنوان بخشی از مجموعه فرهنگی کشور در حال قعالیت هستند و باید روز به روز برکیفیت و گستردگی فعالیت های آنها افزوده شود.

 

دولت آبادی اظهار کرد: یکی از فعالیتهای مهمی که در حوزه کانون های مساجد در حال اجرا می باشد، طرح ملی فهما و الکترونیکی کردن فضای کاری کانون های فرهنگی مساجد در قالب سایت بچه های مسجد می باشد.

 

وی افزود: جامعه امروز دچار جنگ ترکیبی اقتصادی، فرهنگی، سیاسی می باشد که هر چند اولویت اول اقتصاد و  معیشت مردم اس، اما نباید از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اثرات آن بر جامعه امروز و نسل های آینده بی تفاوت باشیم.

 

مدیر فهمای استان کهگیلویه و بویراحمد، در پایان خاطر نشان کرد: طرح ملی فهما یک فضای رقابت سالم و یک متغیر انگیزشی برای مدیران و اعضای کانون های فرهنگی مسجد فراهم آورده است و لازم است همچون سال های گذشته مدیران کانون ها در این رقابت ها حضور خوب و چشمگیری داشته باشند.

 

در پایان این نشست، از نقطه نظرات و پیشنهادات رابطین و رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران استفاده شد.

 

 

 

 

پایان پیام/ 630