کانون‌های مساجد ظرفیتی وسیع در مقابله با تهاجم فرهنگی به شمار می‌آیند

کانون‌های مساجد ظرفیتی وسیع در مقابله با تهاجم فرهنگی به شمار می‌آیند

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱
حسنی بر ضرورت جذب جوانان و نوجوانان به مساجد با استفاده از ظرفیت کانون های ماسجد تاکید کرد و گفت: کانون‌های مساجد ظرفیتی وسیع در مقابله با تهاجم فرهنگی به شمار می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در آیین اختتامیه دوره آموزشی تربیت مربی اردویی که به مدت سه روز در زنجان اجرا شد، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت مناسبی برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

 

امراله حسنی با اشاره به اینکه خواهران شرکت کننده در این اردوها با حضور خود در کانون های مساجد، کمک حال کانون ها باشند، گفت: در سطح استان 382 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد فعالیت می کنند که در دورافتاده ترین مناطق نیز به مردم خدمات فرهنگی و هنری ارائه می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های مساجد زمینه گسترش عدالت فرهنگی در جامعه فراهم کرده اند، گفت: امیدواریم بعد از برگزاری این دوره شاهد جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه نوک پیکان هجمه فرهنگی دشمن جوانان و نوجوانان است، خاطرنشان کرد: کانون‌های مساجد ظرفیتی وسیع در مقابله با تهاجم فرهنگی به شمار می‌آیند.

 

دوره آموزشی تربیت مربی اردویی به مدت سه روز باهمکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، معاونت اردویی سپاه انصار المهدی(عج)، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، اداره کل ورزش وجوانان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در اردوگاه شهید باکری اجرا شد.

پایان پیام/ 693