پویش بزرگ «امیر کلام» با محور نهج‌البلاغه‌خوانی خانوادگی برگزار می‌شود

پویش بزرگ «امیر کلام» با محور نهج‌البلاغه‌خوانی خانوادگی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام افکار با اشاره به ویژه‌برنامه‌های کانون‌های مساجد استان خراسان رضوی به مناسبت عید غدیر، از برگزاری پویش بزرگ «کلام امیر» با محور نهج‌البلاغه‌خوانی خانوادگی خبر داد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت الاسلام «حسن افکار» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از برگزاری پویش بزرگ «امیر کلام» با محور نهج البلاغه خوانی خانوادگی در ایام دهه امامت و ولایت خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خراسان رضوی، ادامه داد: نهج البلاغه اثری گرانسنگ و گوهر گرانبهایی است که باید بیش از پیش با آن آشنا شویم و در راستای ترویج و مطالعه این کتاب جامعه ساز و تربیتی تلاش کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: کانون‌های مساجد برای ترویج فرهنگ نهج البلاغه‌خوانی باید به میدان بیایند و جوانان ونوجوانان را با معارف نورانی این گنج پنهان آشنا کنند.

 

وی تصریح کرد: پویش امیر کلام با هدف ترویج معارف انسان ساز از این گنجینه ارزشمند بین خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان برنامه ریزی و در حال برگزاری است و امیدواریم اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ذیل برگزاری این پویش بیش از پیش نسبت به نهج البلاغه توجه کنند.

 

بر پایه این گزارش: پویش بزرگ امیر کلام با هدف مطالع کتاب نورانی نهج البلاغه خوانی به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی در حال برگزاری است و علاقه مندان می‌توانند به منظور شرکت در این پویش با ارسال 2 تا 4 دقیقه صوت و یا ویدئو ازخوانش نهج البلاغه در این پویش شرکت کنند؛ ضمن اینکه خانواده ها نیز می توانند با ارسال یک دقیقه ویدئو از نهج البلاغه خوانی اعضای خانواده در این پویش شرکت داشته باشند.

 

گفتنی است شرکت کنندگان میتوانند آثار خود را به شماره 09333238209 در پیام رسان های اجتماعی ارسال کنند.

 

پایان پیام/ 40