پویش نذر قربانی به همت کانون منتظران موعود(عج)ترکمن خیل بالاتجن ساری

پویش نذر قربانی به همت کانون منتظران موعود(عج)ترکمن خیل بالاتجن ساری

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱
جعفر زاده از اجرای پویش نذر قربانی به همت کانون منتظران موعود(عج) ترکمن خیل بالاتجن ساری خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به عید سعید قربان و در راستای کمک به محرومان، طرح «نذر قربانی در عید قربان» به همت بچه های مسجد برنامه ریزی و اجرایی می شود.

«علی جعفرزاده » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای کمک به افراد نیازمند همواره در دستور کار کانون مساجد بوده و در عید قربان هم ادامه دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود(عج) ترکمن خیل بالاتجن ساری افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری در روز عید سعید قربان و با قربانی کردن گوسفند، بسته های گوشت را به دست افراد و خانواده های کم بضاعت رسانده و ثواب کمک به محرومان شریک می شوند.

 

وی از اجرای پویش نذر قربانی به همت کانون منتظران موعود(عج)  خبر داد و خاطر نشان کرد: همه مردم می توانند در این طرح و پویش شرکت کنند که به میزان مشارکت مردم گوسفند تهیه و نذر سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج)  و همچنین دفع بلا از جامعه می شود.

 

جعفر زاده از اجرای پویش نذر قربانی به همت کانون منتظران موعود(عج)  خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به عید سعید قربان و در راستای کمک به محرومان، طرح «نذر قربانی در عید قربان» به همت بچه های مسجد برنامه ریزی و اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود(عج) ترکمن خیل بالاتجن ساری افزود: نذروات مردم نیکوکار در سریع ترین زمان ممکن در قالب این پویش به دست خانواده های نیازمند می رسد.

 

وی یادآور شد: افراد برای کمک به این نذر قربانی می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037701549814983 به نام علی جعفرزاده واریز کنند.

پایان پیام/ 175