راز و نیاز و طلب استغفار بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) نکا در روز عرفه

راز و نیاز و طلب استغفار بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) نکا در روز عرفه

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱
حجت الاسلام صادقی فر گفت: اعضای کانون امام علی(ع) نکا هم در روز عرفه حضور پر شور در دعای عرفه خواهند داشت و با راز و نیاز به درگاه الهی طلب استغفار در روز عرفه می کنند.

حجت الاسلام «حسین صادقی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: روز عرفه روز با ارزش و مقدسی است و از اعیاد عظیمه است و اگر چه در شمار اعیاد نیست؛ اما از ارزش والایی برخوردار است.

 

امام جماعت کانون امام علی(ع) نکا ، از روز عرفه به عنوان روز دعا و نیایش نام برد و افزود: توبه در این شب و روز پذیرفته می شود و باید در این شب و روز بسیار استغفار کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: براساس روایات اسلامی، در روز بزرگ عرفه همه حتی  کسانی که امید به بخشش گناهان خود ندارد،می توانند از درگاه خداوند رحمت الهی طلب کنند.

 

حجت الاسلام صادقی فر گفت: اعضای کانون امام علی(ع) نکا هم در روز عرفه حضور پر شور در دعای عرفه خواهند داشت و با راز و نیاز به درگاه الهی طلب استغفار در روز عرفه  می کنند.

 

امام جماعت کانون امام علی(ع) نکا افزود: دعای عرفه سید الشهدا (ع) و امام سجاد (ع) که دعای عارفانه ای است و برنامه های ویژه این روز در مساجد اقصی نقاط کشور و جهان هرساله در این روز برگزار می شود و بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) نکا هم در این مراسم معنوی وروح بخش حضور خواهند یافت.

 

وی یادآور شد: حضور بچه مسجدی ها در برنامه ادعیه ها در واقع تقویت کانون مساجد و تقویت بنیه دینی و ارزشی نسل جدید جامعه است.

پایان پیام/ 175