نام مسجد کارها را سرشار از پاکی می کند

نام مسجد کارها را سرشار از پاکی می کند

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱
سرافراز شکوهی گفت: هر جا نام مسجد بیاید با خود طهارت و پاکی را همراه می کند و هر قدمی، قلمی و توانمندی را که در این راه به کار بسته باشیم را نیز سرشار از پاکی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدمهدی سرافراز شکوهی» امروز (شنبه 18 تیر) در نشست مشترک مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و مدیر کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر اینکه مسجد جزء هویت ماست، گفت: هر جا نام مسجد بیاید با خود طهارت و پاکی را همراه می کند و هر قدمی، قلمی و توانمندی را که در این راه به کار بسته باشیم را نیز سرشار از پاکی می کند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: حجم سنگینی از کار های انجام نشده وجود دارد که باید با حداقل موجود بیشترین بهره وری را انجام داد.

وی ضمن استقبال از پیشنهاد بازدید از کانون های مساجد، گفت: به صورت ماهانه سه کانون در شیراز بازدید خواهند شد و اولویت با کانون های مناطق محروم باشد که پویا و فعال به فعالیت می پردازند.

شکوهی با تاکید بر اینکه درصورت تحقق بودجه اوقات فراغت به برنامه های کانون های مساجد نیز مساعدت هایی انجام خواهیم داد که امسال هنوز ابلاغ نشده است، افزود: مبالغ چشمگیر نیست اما می تواند کمک کننده باشد.

پایان پیام/ 130