جذابیت ورزش در نظر جوانان بیشتر از بقیه امور است

جذابیت ورزش در نظر جوانان بیشتر از بقیه امور است

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱
صفرپور ضمن تاکید بر اینکه امروز در بحث اوقات فراغت جذابیت ورزش در نظر جوانان بیشتر از بقیه امور است، گفت: می توان از این ظرفیت استفاده کرد تا زمینه حضور پویا تر جوانان در مساجد رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر صفرپور» امروز (شنبه 18 تیر) در دیدار با حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ضمن تاکید بر اینکه امروز در بحث اوقات فراغت جذابیت ورزش در نظر جوانان بیشتر از بقیه امور است، گفت: می توان از این ظرفیت استفاده کرد تا زمینه حضور پویا تر جوانان در مساجد رقم بخورد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: رابطه متقابل نهاد های مختلف باعث ترویج فرهنگ و ورزش شده و رفت و آمد را به زیر مجموعه ها بیشتر خواهد کرد.

وی با اعلام آمادگی برای بازدید از کانون های مساجد فعال، تاکید کرد: در نقاطی که فضا های ورزشی کمتری وجود دارد از مساجد و حسینیه ها با رعایت نکات مربوط به حرمت این مکان های مقدس برای اجرای فعالیت های ورزشی استفاده کرد.

صفرپور ابراز امیدواری کرد: در قالب تفاهم نامه اجرایی می توان فعالیت های موثری انجام داد و این تفاهم نامه مهم است که اجرایی شود و بند های آن روی زمین نماند.

پایان پیام/ 130