بیش از یکصد هزار نوجوان و جوان مسجدی فارس عضویت خود را در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسانده اند

بیش از یکصد هزار نوجوان و جوان مسجدی فارس عضویت خود را در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسانده اند

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه بیش از یکصد هزار نوجوان و جوان مسجدی فارس عضویت خود را در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسانده اند، گفت: کانون های مساجد در قالب رویداد ملی «فهما» برنامه های خود را در این سامانه ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (شنبه 18 تیر) در دیدار با «حیدر صفرپور»، مدیر کل ورزش و جوانان فارس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اجرایی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: یک هزار و 353 کانون  فرهنگی هنری در مساجد استان فارس تاسیس شده است که فعالیت های مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی را در طول سال و اوقات فراغت به گروه های سنی مختلف از جمله نوجوانان و جوانان اجرا می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه بیش از یکصد هزار نوجوان و جوان مسجدی فارس عضویت خود را در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسانده اند، افزود: کانون های مساجد در قالب رویداد ملی «فهما» برنامه های خود را در این سامانه ثبت می کنند و زمینه های مختلف فعالیت خود را معرفی می کنند.

وی با تاکید بر این نکته که رسیدگی به مخاطبان نوجوان و جوان وجه مشترک ستاد کانون های مساجد و اداره کل ورزش و جوانان است، خاطرنشان کرد: در قالب تفاهم نامه های متعدد تعامل خوبی بین 2 نهاد برقرار است که امیدواریم در مدیریت جدید نیز این تعامل با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.  

حجت الاسلام امیدی ابراز امیدواری کرد: از طریق تفاهم نامه جدید بتوان با بهره گیری از امکانات در اختیار به کانون های مساجد به ویژه در نقاط محروم و کم برخوردار خدماتی ارائه شود.

مدیر ستاد کانون های مساجد فارس ضمن ارائه پیشنهاد بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان از کانون های مساجد، گفت: ظرفیت های عظیم فرهنگی و ورزشی در کانون های مساجد موجود است که با حضور مسئولان در قالب برنامه «هم پای محراب» در مساجد بتوانیم پویایی مسجد را در نظر مردم نمایان کنیم.

 

 

پایان پیام/ 130