کانون های مساجد فارس برگزار کننده دعای عرفه و نماز عید قربان بودند

کانون های مساجد فارس برگزار کننده دعای عرفه و نماز عید قربان بودند

تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اجرای مراسم دعای پرفیض عرفه و نماز عید سعید قربان، گفت: این مراسم در یک هزار و ۳۵۳ کانون فرهنگی و مساجد استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» با اشاره به اجرای مراسم دعای پرفیض عرفه و نماز عید سعید قربان در کانون های مساجد فارس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این برنامه های باعظمت در یک هزار و ۳۵۳ کانون فرهنگی و مساجد استان فارس برگزار شد.

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس تقویت اعتقادات دینی در میان اقشار مختلف مردم از برکات برپایی مراسم دعای عرفه است، تاکید کرد: دعای روز عرفه از حضرت سیدالشهدا (ع) به ما رسیده است و بر اساس روایات بعد از شب های قدر، استغاثه و طلب مغفرت، در روز عرفه در آمرزش گناهان موثر است.

وی افزود: برگزاری مراسم جشن و توزیع گوشت قربانی به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام عصر (عج) از جمله برنامه های روز عید سعید قربان است که توسط کانون های مساجد فارس برگزار شده است، همچنین ثواب طرح «تلاوت نور» روز عرفه به حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان و جناب مسلم بن عقیل (س) که در این روز به شهادت رسید و در ثواب این طرح در روز عید سعید قربان به حضرت ابراهیم خلیل الله (ع) و حضرت اسماعیل (ع) هدیه می شود.

پایان پیام/ 130