۴۰۰ نفر از بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» به زیارت امام رضا (ع) رفتند

۴۰۰ نفر از بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» به زیارت امام رضا (ع) رفتند

تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱
گواهیان گفت: اردوی زیارتی تربیتی مشهد مقدس با شرکت ۴۰۰ نفری بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: سفر زیارتی مشهد مقدس از برنامه های متداول کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» است که هر سال با حضور صدها نفری بچه های مسجد انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه این برنامه به دلیل شیوع بیماری کرونا در 2 سال گذشته انجام نشد، افزود: با لطف خدا و عنایت خاص امام رئوف (ع) پس از 2 سال چشم انتظاری دوباره میهمان صحن و سرای رضوی شدیم.

 

وی بیان کرد: برای نخستین بار ۴۰۰ نفر از بچه های مسجد و خانواده آنها راهی آستان مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شدند تا این بارگاه مقدس را زیارت کنند.

 

گواهیان عنوان کرد: زائران امام رئوف (ع) در این سفر با برکت، به وسیله هواپیما و قطار عازم دیار حضرت رضا (ع) شدند.

 

وی با اشاره به اینکه این اردوی زیارتی تربیتی از 15 تیرماه آغاز شده است، گفت: اردوی مشهد مقدس ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم به مدت یک هفته ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» ادامه داد: در این برنامه علاوه بر زیارت حضرت امام رضا (ع)، برنامه های متنوع فرهنگی، مسابقه و... نیز ویژه بچه های مسجد انجام می شود.

 

وی با اشاره به اقدام بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری در اجرای سرود در نمازجمعه مشهد، گفت: مسجدی ها در یک اقدام فرهنگی سرود ۳۱۳ نفری امام رضا (ع) را با لباس های فرم مشابه در نمازجمعه مشهد که با حضور چند هزار نفری زائران امام رئوف (ع) همراه بود اجرا کردند.

 

 

پایان پیام/ 691