نجوای دعای «عرفه» در کانون های مساجد جهرم طنین انداز شد

نجوای دعای «عرفه» در کانون های مساجد جهرم طنین انداز شد

تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱
نعمت اللهی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد جهرم در روز «عرفه» میزبان محبان و دوستداران آل الله بودند.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با روز «نیایش» و همراه با زائران خانه خدا، محبان و دوستداران حضرت دوست و خاندان مطهر اهل بیت (ع) در شهرستان جهرم نیز با حضور در کانون های فرهنگی هنری مساجد دعای نورانی و پرفیض «عرفه» را زمزمه کردند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: این آیین در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» با نوای حجت الاسلام نسابه امام جماعت مسجد و حضور پرشور اهالی کانون برگزار شد.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم نیز در روز «نیایش» با برگزاری مراسم دعای «عرفه» هم نوا با زائران خانه خدا در ثواب حاجیان شریک شدند.

 

نعمت اللهی ادامه داد: قرائت دعای «عرفه» در این کانون فرهنگی هنری با نوای میرزایی ذاکر اهل بیت (ع) انجام شد.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری آیین قرائت دعای «عرفه» در کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم عنوان کرد: این برنامه با نوای ذاکران اهل بیت (ع) در عصر روز گذشته برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» نیز قرائت دعای «عرفه» با نوای عطایی ذاکر اهل بیت (ع) زمزمه شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» هم هم نوا با حاجیان خانه خدا و با نوای عسکری ذاکر اهل بیت (ع) در ثواب این دعای شریف شریک شدند.

 

نعمت اللهی اظهار کرد: علاوه بر این در سایر کانون های فرهنگی هنری مستقر در شهر جهرم و بخش های «کردیان» و «سیمکان» آیین قرائت دعای «عرفه» با حضور ارادتمندان به خاندان اهل بیت (ع) و بچه های مسجد زمزمه شد.

 

پایان پیام/ 691