آغاز طرح معرفتی میثاق هم زمان با عید غدیر

آغاز طرح معرفتی میثاق هم زمان با عید غدیر

تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: یکی از طرح های مسجد محور، طرح میثاق است که با محوریت کانون فرهنگی هنری شهید آوینی و قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) در اوقات فراغت تابستانی اجرا می شود.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از طرح های مسجد محور، طرح میثاق است که با محوریت کانون فرهنگی هنری شهید آوینی و قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) در اوقات فراغت تابستانی اجرا می شود.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی جیرفت افزود: میثاق طرحی معرفتی همراه با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی است که برای نوجوانان ۱۲ تا ۲۰ سال اجرا می شود.

 

 

وی بیان کرد: این طرح معرفتی در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جهاد تبیین در چهار موضوع غدیر، عاشورا، انتظار و ولایت فقیه اجرا می شود.

 

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: طرح میثاق هم زمان با عید غدیر آغاز می شود و تا شهریور ماه ادامه دارد.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی جیرفت اضافه کرد: حضور در این طرح معرفتی برای نوجوانان مسجدی کاملا رایگان است و در ۶ مرحله اجرا می شود.

 

وی اظهار کرد: نفرات برتر طرح میثاق به اردوی زیارتی تفریحی اصفهان، قم، تهران و مازندران اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام سعیدی در خاتمه یادآور شد: با هدف همکاری، هم افزایی و استفاده از ظرفیت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت، اداره اوقاف و امور خیریه، فرمانداری، دارالقرآن، دانشگاه و طلاب نشستی در ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

پایان پیام/ 586