طرح «نذر قربانی» با ذبح ۴ گوسفند در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم اجرا شد

طرح «نذر قربانی» با ذبح ۴ گوسفند در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم اجرا شد

تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱
حضوری گفت: طرح «نذر قربانی» همزمان با عید سعید قربان با ذبح چهار رأس گوسفند و توزیع گوشت میان نیازمندان در کانون فرهنگی هنری ‌«الزهرا (س)» به اجرا در آمد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت:‌ به مناسبت عیدسعید قربان طرح «نذر قربانی رضوی» به منظور انجام سنت نیکوی قربانی و کمک به اقشار محروم و کم‌برخوردار جامعه در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه تلاش برای کمک به افراد نیازمند همواره در دستور کار این کانون بوده است، افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری در روز عید سعید قربان و با قربانی کردن گوسفند، بسته های گوشت را به دست افراد و خانواده های کم بضاعت رسانده و ثواب کمک به محرومان شریک شدند.

 

وی عنوان کرد: در راستای اجرای پویش «نذر قربانی» در این کانون فرهنگی هنری تعداد چهار رأس گوسفند تهیه و پس از ذبح آن و همچنین بسته بندی گوشت ها، میان خانواده های کم بضاعت محله توزیع شد.

 

حضوری هزینه اجرای این طرح را ۱۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این اقدام به همت خیران و نیکوکاران تامین هزینه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه نذورات مردم نیکوکار در سریع ترین زمان ممکن در قالب این پویش به دست خانواده های نیازمند رسید، گفت: اين حرکت فرهنگی با کمک و همراهی خيران و بچه های مساجد در راستای حمايت از اقشار محروم و نيازمند جامعه بسيار تاثير گذار است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در پایان با قدردانی از تلاش و همت خیران و بچه های مسجد در اجرای این پویش، خواستار تداوم همکاری ها در راستای خدمات رسانی به اقشار محروم و کم بضاعت جامعه شد.

پایان پیام/ 691