جشن عیدغدیرخم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود

جشن عیدغدیرخم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱
وحدانی گفت: جشن عیدغدیرخم همراه با اطعام در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: بچه‌های مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برای بزرگداشت دهه امامت و ولایت ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: به مناسبت این دهه مبارک فضای بیرونی و داخلی مسجد و کانون فرهنگی هنری آذین بندی و چراغانی شده است.

 

وی گفت: برگزاری مسابقه نقاشی سفیران غدیر، مسابقات ورزشی دارت و طناب کشی، جشن بادکنک همراه با پیاده‌روی خانوادگی از مسجد تا پارک ساحلی، معرفی کتاب غدیر، عید آسمانی و اهدا به کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های این کانون در دهه امامت و ولایت است.

 

وحدانی تصریح کرد: تکریم سادات روستا، اطعام غدیر در مسجد در روز عید غدیر و برگزاری جشن روز عید غدیر همراه با مولودی خوانی و اجرای سرود توسط کودکان کانون با محوریت غدیر از دیگر برنامه‌ها است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: عید غدیر خم فرصت بسیار مغتنمی است تا نسل جوان نسبت به اهل بیت (ع) به ویژه حضرت علی (ع) شناخت عمیق پیدا کنند و با فلسفه عید غدیر خم در تاریخ اسلام آشنا شوند.

پایان پیام/ 526