اجرای گروه تئاتر کانون «دوستان آسمانی» در جشن غدیر شهرستان قیروکارزین

اجرای گروه تئاتر کانون «دوستان آسمانی» در جشن غدیر شهرستان قیروکارزین

تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱
گواهیان از اجرای گروه تئاتر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در جشن عید غدیر شهر «مبارک آباد» شهرستان قیروکارزین خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گروه تئاتر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» متشکل از بچه های مسجد در مقاطع مختلفی سنی، در برنامه های مختلف جشن و سرور به اجرای برنامه های شاد و متنوع می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: بچه های مسجد در این گروه تئاتر که این روزها خود را برای جشن های عید غدیر آماده می کنند علاوه بر جشن های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» قرار است در شهرستان همجوار نیز به اجرای برنامه بپردازد.

 

وی بیان کرد: این گروه تئاتر روز شنبه 25 تیرماه راهی شهر «مبارک آباد» شهرستان قیروکارزین می شود تا در جشن باشکوهی که به همت کانون فرهنگی هنری «امام خمینی (ره)» این منطقه برگزار می شود به اجرای برنامه بپردازند.

 

گواهیان عنوان کرد: این برنامه قرار است از ساعت 21 روز شنبه به مناسبت عید سعید غدیر خم با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در شهر «مبارک آباد» برگزار شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت عید سعید غدیر خم نیز و در قالب جشن های فرهنگی برنامه های متنوعی نیز در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» و با حضور پرشور بچه های مسجد و خانواده آنها برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: سخنرانی، مسابقه، اجرای تئاتر، اجرای سرود توسط بچه های مسجد و... از جمله فعالیت های بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در جشن روز عید غدیر خم است.

پایان پیام/ 691