رژه خودرویی بانوان محجبه در شهر جیرفت برگزار می شود

رژه خودرویی بانوان محجبه در شهر جیرفت برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱
سمانه رابری گفت: در دومین روز از هفته عفاف و حجاب ویژه برنامه رژه خودرویی بانوان محجبه شهرستان اجرا می شود.

«سمانه رابری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، با اشاره به آغاز هفته عفاف و حجاب، گفت: یکی از برنامه های بزرگداشت هفته عفاف و حجاب، تشکیل زنجیره بانوان محجبه است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان جیرفت افزود: این برنامه عصر امروز هم زمان با آغاز هفته عفاف و حجاب با حضور بانوان محجبه در محل چهار راه بسیج (فرمانداری) شهر جیرفت برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: بانوان محجبه شهرستان با در دست داشتن پلاکاردهایی با محتوای عفاف و حجاب خواستار احیای این امر به معروف در جامعه می شوند.

 

رابری ابراز کرد: همچنین عصر ۲۲ تیرماه ویژه برنامه رژه خودرویی بانوان محجبه شهرستان اجرا می شود.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به این که رژه خودرویی با حضور بانوان محجبه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، ادامه داد: بانوان با خودروی های شخصی که بر روی بدنه آنها جملاتی درباره حفظ عفاف و حجاب نوشته شده مسیر مصلی پیامبر اعظم (ص) تا گلزار شهدا را رانندگی می کنند.

 

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های پایگاه های مقاومت بسیج خواهران به مناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی است.

 

رابری اضافه کرد: پیاده روی بانوان محجبه در جاده سلامت یکی دیگر از این ویژه برنامه ها است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان جیرفت در خاتمه عنوان کرد: نشست سواد رسانه ای ویژه بانوان نیز در این هفته برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586