چهارمین رویداد ملی «فهما» در حال برگزاری است

چهارمین رویداد ملی «فهما» در حال برگزاری است

تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی گفت: چهارمین رویداد ملی «فهما» نیز در حال برگزاری است و کانون های مساجد تا ۲۷ تیر ماه برای انتخاب رواق و تا پایان آذر ماه برای ثبت فعالیت های اجرایی در سامانه «بچه های مسجد» فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (چهارشنبه 22 تیر) در نشست «ساعت همدلی» که با حضور مدیران و رابطان کانون های مساجد منطقه سه شهرداری شیراز برگزار شده بود، هدف از برگزاری نشست را انتقال تجربیات و آشنایی با فعالیت ها به ویژه در حوزه اوقات فراغت برشمرد و گفت: این نشست ها فرصتی را برای ارائه نظر، بیان پیشنهادات و گفتگوی 2 طرفه فراهم می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اجرای برنامه های ویژه اوقات فراغت تابستان در بیش از یک هزار و 353 کانون فرهنگی هنری مساجد استان، افزود: خدماتی نیز برای استفاده کانون ها در مرکز استان هماهنگی شده است که شامل استفاده از استخر ها، سینما ها، مراکز ورزشی، اردو گاه ها، کلاس های آموزشی و اسکان در شیراز و مشهد مقدس در قالب اردو هاست.

وی با تاکید بر اخذ شناسه ملی توسط کانون های مساجد برای بهره مندی از حمایت ها، تاکید کرد: چهارمین رویداد ملی «فهما» نیز در حال برگزاری است و کانون های مساجد تا 27 تیر ماه برای انتخاب رواق و تا پایان آذر ماه برای ثبت فعالیت های اجرایی در سامانه «بچه های مسجد» فرصت دارند.

حجت الاسلام امیدی ضمن تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی بیش از پیش مدیران با ائمه جماعات، پایگاه های مقاومت بسیج، هیئت های امنا و مذهبی و سایر فعالان فرهنگی مساجد، خاطرنشان کرد: در اجرای فعالیت ها ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد اما در مبانی اعتقادی و فکری اتفاق نظر وجود دارد و همگی معتقد به اسلام، آبادی خانه های خدا و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

خاطرنشان می شود؛ نشست «ساعت همدلی» هر هفته با حضور کانون های مساجد یکی از مناطق 11 گانه شهرداری شیراز برگزار می شود و با بیان نقطه نظرات، ارائه گزارش فعالیت ها و پیشنهاد های شرکت کنندگان همراه است و همچنین از مدیران کانون های مساجد فعال نیز با اهدای لوح تقدیر قدردانی می شود.

پایان پیام/ 130