هماهنگی بین امام جماعت، هیئت امنا، پایگاه مقاومت و کانون های مساجد باعث هم افزایی می شود

هماهنگی بین امام جماعت، هیئت امنا، پایگاه مقاومت و کانون های مساجد باعث هم افزایی می شود

تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱
ایمانیه با اشاره به اینکه هماهنگی بین امام جماعت، هیئت امنا، پایگاه مقاومت و کانون های مساجد باعث هم افزایی می شود، گفت: هرجا این چهار رکن باهم بودند مسجد بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (چهارشنبه 22 تیر) در همایش «مسجد جامعه پرداز» در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: در بحث مسجد و توجه مسجد به جامعه و برعکس و محله مسجد محور باید به دوران باشکوه صدر اسلام در حوزه مسجد برگردیم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه مسجد کانون فعالیت های اسلامی بود، تاکید کرد: در دوران ظهور امام عصر (عج) هم مسجد مرکز حکومت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی بین امام جماعت، هیئت امنا، پایگاه مقاومت و کانون های مساجد باعث هم افزایی می شود، افزود: هرجا این چهار رکن باهم بودند مسجد بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

ایمانیه گفت: سازوکاری برای اینکه مساجدی که دارای رونق هستند به عنوان الگو معرفی شوند و چهار هزار مسجد در فارس وجود دارد و این الگوها باید در سطح استان نحوه موفقیت خود را اعلام کنند.

استاندار فارس اظهار کرد: همه دست به دست هم دهیم و سهمیه بندی شود که سازمان های مختلف با تشکیک مساعی هزینه بخشی از این مساجد را تامین کنند و از آن مساجد حمایت مالی شود.

وی گفت: حضور پزشک، وکلا و داشتن صندوق های قرض الحسنه باعث حضور بیشتر مردم در مساجد می شود.

 

پایان پیام/ 130