توزیع ۶۰۰۰ پرس غذای نذری با همکاری کانون ‌«بصیرت» قیروکارزین در عید غدیر

توزیع ۶۰۰۰ پرس غذای نذری با همکاری کانون ‌«بصیرت» قیروکارزین در عید غدیر

تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱
رضایی از پخت و توزیع ۶ هزار پرس غذای نذری با همکاری کانون ‌فرهنگی هنری «بصیرت» شهر «مبارک آباد» قیروکارزین همزمان با عید غدیر خم خبر داد.

«سعید رضایی» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از قیروکارزین، گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم برنامه ها و فعالیت های متعدد فرهنگی با همکاری کانون فرهنگی هنری «بصیرت» در شهر «مبارک آباد» شهرستان قیروکارزین برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بصیرت» شهر «مبارک آباد» شهرستان قیروکارزین افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیر» از جمله این برنامه ها است که کمک هزینه سفر به کربلا، مشهد و... به برترین های این مسابقه اهدا می شود.

 

وی بیان کرد: اطعام روز غدیر که فضیلت های بسیاری از سوی ائمه (ع) برای آن یادآور شده از دیگر برنامه های روز غدیر است که امسال 6 هزار دست غذای نذری در این روز توزیع می شود.

 

رضایی برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه های روز غدیر در شهر «مبارک آباد» عنوان کرد و اظهار داشت: ایستگاه صلواتی و توزیع شیرینی و شربت نیز از دیگر فعالیت های روز غدیر بوده که جنب کانون فرهنگی هنری «بصیرت» برپا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای سرود خیابانی بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «بصیرت» و برگزاری جشن عید غدیر با اجرای برنامه هایی همچون تئاتر، سرود، مسابقه و... از برنامه های عید غدیر در شهر «مبارک آباد» است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بصیرت» شهر «مبارک آباد» شهرستان قیروکارزین با اشاره به اینکه در حاشیه این برنامه ها به افراد زیر 10 سال که نامشان مزین به «علی»، «فاطمه» و «محمد» است جوایزی اهدا می شود، از عموم شهروندان برای شرکت در برنامه های جشن و سرور عید غدیر دعوت کرد.

پایان پیام/ 691