نوجوانان مسجدی کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم در سالروز میلاد امام هادی (ع) به جشن می نشینند

نوجوانان مسجدی کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم در سالروز میلاد امام هادی (ع) به جشن می نشینند

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱
حضوری از برگزاری آیین جشن و سرور میلاد امام هادی (ع) ویژه نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک مناسبت میلاد با سعادت امام دهم شیعیان حضرت امام هادی (ع)، گفت: در این راستا و همزمان با این میلاد با عظمت، آیین ویژه برنامه جشن و سرور در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در این برنامه حجت الاسلام «شهریاری»، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جهرم به بیان سخنرانی در وصف این همام می پردازد.

 

وی بیان کرد: همچنین حاضرین در این برنامه در ادامه از نوای مولودی خوانی «فرشید میرزایی» از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بهره مند می شوند.

 

حضوری عنوان کرد:‌ این برنامه به همت نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود که در گوشه ای از این آیین جشن و سرور نیز ذاکران نوجوان اهل بیت (ع) عضو این کانون به مدیحه سرایی و مولودی خوانی می پردازند.

 

حضوری به زمان برگزاری این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: آیین جشن و سرور میلاد امام هادی (ع) سوم مرداد ماه از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در پایان از اصحاب مسجد، اهالی کانون و شهروندان برای شرکت در این برنامه دعوت کرد.

 

به گزارش شبستان، امام هادی (ع) امام دهم شیعیان است که در تاریخ ۱۵ ذی الحجه سال ۲۱۲ هجری قمری دیده به جهان گشودند؛ ایشان پس از پدر بزرگوارش ۳۳ سال امامت شیعیان را بر عهده داشتند.

پایان پیام/ 691