قهرمان رقابت های والیبال کانون «شهدای مسجد بیت الله» فسا مشخص می شود

قهرمان رقابت های والیبال کانون «شهدای مسجد بیت الله» فسا مشخص می شود

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱
مرزبان از برگزاری دیدار نهایی رقابت های والیبال کانون فرهنگی هنری «‌شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا برای مشخص شدن تیم قهرمان خبر داد.

«محمدصادق مرزبان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فسا، گفت: سومین دوره مسابقات جام والیبال با حضور بچه های مسجد «بیت الله» شهرستان فسا برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا افزود: این دوره از مسابقات ویژه گروه سنی دبیرستان و بزرگسال بوده و پس از قرعه کشی و گروه بندی، تیم ها با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.

 

وی بیان کرد: مسابقات والیبال به همت واحد تربیت بدنی این کانون فرهنگی هنری فراخوان داده شده و در پایان این رقابت ها نیز به تیم برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

مرزبان از برگزاری مسابقه نهایی جام والیبال کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» خبر داد و اظهار کرد: پس از گذشت از مراحل گروهی ۲ تیم «شهید غواصی» و «شهید جمالی» به دیدار نهایی این سری از مسابقات رسیدند که برای مشخص شدن تیم قهرمان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

وی در پایان با دعوت از بچه های مسجد برای تماشای این دیدار جذاب ورزشی، عنوان کرد: این رویداد روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه و از ساعت ۱۴و۳۰ در سالن ورزشی فاز چهار شهرستان فسا برگزار می شود.

 

پیش از این ۲دوره مسابقات جام والیبال ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا برگزار شده است.

پایان پیام/ 691