جشن عید غدیر در تکیه خیابانی کانون «منتظران نور» جهرم برگزار می شود

جشن عید غدیر در تکیه خیابانی کانون «منتظران نور» جهرم برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱
نیکجو از برگزاری آیین جشن و سرور عید سعید غدیر خم در تکیه خیابانی کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: این عید فرخنده و با عظمت به عنوان یکی از مناسبت های مهم شیعیان مورد تاکید بزرگان دین قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم افزود: همچنین برای عید غدیر خم، فضیلت های متعددی بیان شده که از جمله آن اطعام مومنان بوده که از ثواب عظیمی برخوردار است.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم مهیای برگزاری جشن عید سعید غدیر خم است، عنوان کرد: آیین جشن و سرور عید غدیر خم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» در تکیه این کانون در پارک مجاور مسجد برگزار می شود.

 

نیکجو خاطرنشان کرد: این جشن باشکوه که با حضور خیل عظیم دوستداران و محبان اهل بیت (ع) برگزار می شود، شامل برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و مذهبی است.

 

وی بیان کرد: این برنامه با همکاری «سرای هانیه» (خواهران محله «اسفریز»)، روز پنجشنبه 23 تیرماه از ساعت 21 در پارک چهار راه «بهارستان» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در این برنامه جشن و سرور دعوت کرد.

پایان پیام/ 691