رابطین فهما یاوران کانون های فرهنگی و هنری مساجد است

رابطین فهما یاوران کانون های فرهنگی و هنری مساجد است

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱
حجت الاسلام بیگی گفت: رابطین فهما یاوران کانون های فرهنگی و هنری مساجد است و میتوان با ایجاد تعامل و شبکه سازی گام های موثری را در راستای فعال تر کردن کانون ها در سطح کشور برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، دیروز عصر، (۲۲ تیرماه)، نشست هماهنگی برنامه های رویداد چهارم فهما ، حول برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد آذربایجان غربی با حضور «علیرضا نوروزی» مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان،ن مایندگان سازمان تبلیغات اسلامی ،آموزش و پرورش،سازمان ورزش و جوانان و رابطین شهرستان ارومیه در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

«حجت الاسلام و المسلمین اباذر بیگی»،مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی،در این نشست اظهار کرد: در سطح استان آذربایجان غربی 57 رابط ودر شهرستان ارومیه 14 رابط با کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان همکاری مستمر دارند.

وی  با بیان اینکه رابطین فهما با ایجاد نشست های توجیهی در خصوص طرح ملی رویداد « فهما »، سامانه بچه های مسجدی و نحوه امتیاز گیری سامانه اطلاعات کافی را بدست می آورند، گفت: در این راستا این اطلاعات را به کانون های زیر مجموعه خود انتقال می دهند .

این مسئول افزود:  رابطین فهما یاوران کانون های فرهنگی و هنری مساجد  است و میتوان با ایجاد تعامل و شبکه سازی گام های موثری را در راستای فعال تر کردن کانون ها در سطح کشور برداشت.

 وی  بابیان اینکه اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از ابتدای تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت، گفت:  بازدید و سرکشی از کانون ها از جمله فعالیت های مهم رابطین فهما است و با انجام این کار می توان در جهت رفع موانع موجود برای فعالیت های کانون ها اقدامات موثری انجام داد.
گفتنی است: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیرامون مسائل و مشکلات کانون ها که در این نشست  توسط مدیران مطرح گردید به اظهار نظر پرداختند و قول همکاری  ومساعدت مالی به مبلغ 15میلیون ریال برای فعالیت های  دهه امامت و ولایت به رایطین کانون های شهرستان ارومیه را دادند .

پایان پیام/ 322