کانون های مساجد فارس میزبان جشن میلاد امام هادی (ع) بودند

کانون های مساجد فارس میزبان جشن میلاد امام هادی (ع) بودند

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام هادی (ع) در کانون های مساجد فارس گفت: این مراسم با حضور ارادتمندان اهل بیت (ع) و بیان سیره و زندگانی امام دهم (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: حضرت امام علی النقی (ع) ملقب به «هادی»؛ امام دهم شیعیان است که در پانزدهمین روز از ماه ذی الحجه متولد شدند و این امام همام در کودکی به مقام امامت رسید و چشمه جوشانی از علم و دانایی بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به برگزاری مراسم جشن و سرور میلاد امام هادی (ع) در کانون های مساجد فارس افزود: این مراسم با حضور ارادتمندان اهل بیت (ع) و بیان سیره و زندگانی امام دهم (ع) توسط ائمه جماعات مساجد برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین برنامه های متنوع دیگری از جمله اهدای هدیه به هم نامان امام هادی (ع)، برپایی ایستگاه های صلواتی، توزیع غذای گرم بین نیازمندان، محافل قرآنی و اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» به پیشگاه آن امام همام اجرا شد.

حجت الاسلام امیدی یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در مناسبت های ملی و مذهبی برنامه های متنوعی را در طول سال با حضور نمازگزاران و اقشار مختلف مردم برگزار می کنند.

پایان پیام/ 130