مولودی خوانی ۱۰ ذاکر اهل بیت (ع) در جشن عید غدیر کانون «الزهرا (س)» جهرم

مولودی خوانی ۱۰ ذاکر اهل بیت (ع) در جشن عید غدیر کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱
حضوری گفت: آیین جشن عید غدیر خم با مولودی خوانی و مدیحه سرایی ۱۰ ذاکر اهل بیت (ع) در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در عید الله الاکبر میزبان محبان و ارادت مندان به خاندان اهل بیت (ع) به ویژه وجود مقدس حضرت مولا علی (ع) است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در این برنامه که با حضور خیل پرشور مومنان و ارادتمندان به اهل بیت (ع) همراه است، حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم نیز به بیان سخن می پردازد.

 

وی بیان کرد: از جمله زیبایی های این مراسم حضور هیات های مختلف مذهبی سطح شهرستان جهرم است که به جلوه های معنوی این محفل جشن و سرور رنگ زیباتری می بخشد.

 

حضوری عنوان کرد: مولودی خوانی و مدیحه سرایی 10 تن از ذاکران اهل بیت (ع) در محفل جشن عید سعید غدیر خم در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» از دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور است.

 

وی با دعوت از شهروندان برای شرکت در این آیین جشن عید سعید غدیر خم، گفت: این برنامه روز یکشنبه 26 تیرماه از ساعت 21 و 30 دقیقه در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم خاطرنشان کرد: همچنین شامگاه پنجشنبه نیز آیین جشن و سرور ویژه کودکان و نوجوانان مسجدی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

وی اظهار کرد: سخنرانی حجت الاسلام شهریاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جهرم، مدیحه سرایی میرزایی ذاکر اهل بیت (ع) و همچنین مولودی خوانی ذاکر نوجوان اهل بیت (ع) و عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» از جمله برنامه های این آیین جشن و سرور بود.

 

پایان پیام/ 691