محفل جشن و شادی عید غدیر با اجرای برنامه های متنوع در کانون ‌«بصیرت» قیروکارزین

محفل جشن و شادی عید غدیر با اجرای برنامه های متنوع در کانون ‌«بصیرت» قیروکارزین

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱
رضایی از برگزاری محفل جشن و شادی عید غدیر با اجرای برنامه های متنوع در کانون فرهنگی هنری ‌«بصیرت» شهر ‌«مبارک ‌آباد» قیروکارزین خبر داد.

«سعید رضایی» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از قیروکارزین، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «بصیرت» و همزمان با عید سعید غدیر خم برنامه جشن و سرور با اجرای برنامه های شاد و متنوع در شهر «مبارک آباد» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بصیرت» شهر «مبارک آباد» شهرستان قیروکارزین افزود: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام صداقت، امام جمعه قیروکارزین آغاز و با اجرای گروه سرود «بصیرت» متشکل از بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری ادامه پیدا می کند.

 

وی بیان کرد: اجرای برنامه طنز توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم از دیگر برنامه های این آیین است.

 

رضایی عنوان کرد: همچنین این برنامه با اجرای «رضا ایزدشناس» از بچه های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بصیرت» شهر «مبارک آباد» خاطرنشان کرد: اجرای مسابقات طنز، قرعه کشی مسابقه کتابخوانی و اسامی 14 معصوم (ع) از دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور است.

 

وی با دعوت از شهروندان برای شرکت در این آیین جشن عید غدیر خم، گفت: این برنامه روز شنبه 25تیرماه از ساعت 21 روبه روی مسجد «امام خمینی (ره)» شهر «مبارک آباد» برگزار می شود.

پایان پیام/ 691