برگزاری برنامه جشن عید غدیر به مدت ۲ شب در کانون «منتظران نور» جهرم

برگزاری برنامه جشن عید غدیر به مدت ۲ شب در کانون «منتظران نور» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱
نیکجو از برگزاری برنامه جشن عید غدیر به مدت ۲ شب در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم، عید الله اکبر و آغاز ولایت مولی الموحدین حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام مراسم جشن و سرور در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به اینکه جشن های عید غدیر به مدت 2 شب در این کانون برگزار می شود، افزود: این برنامه ها در روزهای شنبه و یکشنبه مصادف با 25 و 26 تیرماه انجام می شود.

 

وی بیان کرد: آیین جشن و سرور عید غدیر خم شنبه شب با مدیحه سرایی «صالح کشتکار» مداح اهل بیت علیهم السلام و سخرانی حجت الاسلام «محمدامین فتاحی» همراه است.

 

 نیکجو ادامه داد: همچنین روز یک شنبه نیز این آیین با مدیحه سرایی مداح اهل بیت علیهم السلام «خلیل جابریان» و سخرانی حجت الاسلام «عباس عرفایی» برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: مراسم جشن این ایام فرخنده همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» برگزار و از عموم شهروندان و اهالی مسجد برای شرکت در این آن دعوت به عمل می آید.

 

نیکجو اظهار کرد: همچنین آیین جشن و سرور عید غدیر در برنامه ای دیگر به همت بچه های مسجد شب گذشته در پارک جنب مسجد برگزار شد.

 

وی گفت: سخنرانی، اجرای مسابقه، اجرای تئاتر، مولودی خوانی و... از جمله برنامه های این آیین جشن و سرور بود.

پایان پیام/ 691