دوقولوهای فسایی در جشن عید غدیر کانون «شهدای مسجد بیت الله» شرکت می کنند

دوقولوهای فسایی در جشن عید غدیر کانون «شهدای مسجد بیت الله» شرکت می کنند

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱
مرزبان از برگزاری آیین جشن و سرور عید سعید غدیر خم با حضور دوقولوهای فسایی و اجرای برنامه های متنوع در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا خبر داد.

«محمدصادق مرزبان» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از فسا، گفت: در برنامه ای که به مناسبت عید سعید غدیر خم در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا برگزار می شود، مسجدی ها با حضور عموم شهروندان به جشن و سرور می نشینند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا افزود: حضور دوقولوهای فسایی در این برنامه به عنوان میهمانان ویژه جشن عید غدیر خم جلوه زیبایی را به این برنامه می بخشد.

 

وی عنوان کرد: اجرای برنامه های شاد، برگزاری مسابقه های جذاب فرهنگی، قرعه کشی کمک هزینه مشهد مقدس و... از دیگر برنامه های این آیین در کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» شهرستان فسا است.

 

مرزبان خاطرنشان کرد: در این آیین حجت الاسلام «ژاله»، کارشناس مسائل مذهبی سخنرانی کرده و «سیدمحمد روح اللهی نژاد» از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مولودی خوانی و مدیحه سرایی می پردازد.

 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه روز دوشنبه 27 تیرماه در فضای باز کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا در پایان از عموم بچه های مسجد، نمازگزاران و عموم شهروندان برای شرکت در این جشن باشکوه دعوت کرد.

پایان پیام/ 691