نقش آفرینی فرهنگی کانون شهدا بهشهر در فضای حقیقی و مجازی

نقش آفرینی فرهنگی کانون شهدا بهشهر در فضای حقیقی و مجازی

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱
قلندری از نقش آفرینی فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهدا بهشهر در فضای حقیقی و مجازی خبر داد و گفت: فعالیت های مختلفی در طول سال و ایام تابستان در دستور کار است و در این راستا باید فعالیت های مختلف با همه توان اجرایی شود.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: احیای کارهای فرهنگی و هنری از برنامه های مهم کانون مساجد است و برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان باید در طول تابستان با اجرای برنامه های فرهنگی و دینی برای مقابله با دشمن وارد عمل شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت اهمیت بالایی برای کانون‌های مساجد دارد چرا که ایام تابستان فرصت مغتنمی برای حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی است.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالان کانون های مساجد باید در فضای مجازی نیز نقش آفرینی فرهنگی داشته باشند و فعالیت های خود را در شبکه های اجتماعی بازتاب دهند.

 

قلندری از نقش آفرینی فرهنگی کانون مساجد در فضای حقیقی و مجازی خبر داد و گفت: فعالیت های مختلفی در طول سال و ایام تابستان در دستور کار است و در این راستا باید فعالیت های مختلف با همه توان اجرایی شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: حرکت‌های فرهنگی کانون‌ها موجب فعال‌سازی مساجد می شود و باید با برنامه ریزی ویژه  و تزریق اعتبارات در این راستا اقدام کرد.

 

وی یادآور شد: افزایش امید و نشاط در جامعه و تقویت بنیه فرهنگی و دینی فرزندان این مرز و بوم از برنامه های مهم ما در طول تابستان است.

پایان پیام/ 175