زنگ اوقات فراغت در کانون اسوه بابل

زنگ اوقات فراغت در کانون اسوه بابل

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱
جهانی از اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری اوقات فراغت در کانون اسوه بابل خبر داد و گفت: این کلاس ها در حوزه های ورزشی، علمی، دینی و ... در طول تابستان اجرایی می شود.

«علی جهانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: اجرای طرح اوقات فراغت یکی از برنامه های مهم در کانون مساجد برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، ترویج معارف اسلامی، مهارت آموزی و نشاط بخشی در تابستان است که در قالب طرح اوقات فراغت اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اسوه بابل افزود: طرح ملی اوقات فراغت بچه‌های مسجد از ابتدای تیر ماه و در سطح کانون‌های مساجد اجرایی شده و این کانون هم تلاش دارد تا در این راستا برنامه های متنوعی را اجرایی کند.

 

وی خاطر نشان کرد: در اجرای هر چه بهتر این طرح با دستگاه های فرهنگی و علمی و آموزشی هماهنگی لازم انجام شده و تلاش داریم از توان اساتید و مربیان برجسته در این دوره از کلاس ها استفاده شود.

 

جهانی از اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری اوقات فراغت در کانون اسوه بابل خبر داد و گفت: این کلاس های و برنامه ها در طول تابستان اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اسوه بابل افزود: سرود و تواشیح، هندبال، الکترونیک رباتیک، رزمی و برنامه نویسی همراه با مسابقات، رویدادها و اردوهای متنوع از برنامه های اوقات فراغت کانون اسوه بابل است.

پایان پیام/ 175