مراسم چهلمین روز درگذشت امام مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) در حرم امام خمینی(ره)

مراسم چهلمین روز درگذشت امام مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) در حرم امام خمینی(ره)

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱
مراسم چهلمین روز درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اشرفی اصفهانی، امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا(ع)، ۳۰ تیرماه در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حسین اشرفی اصفهانی، فرزند شهید آیت الله عطاءالله اشرفی اصفهانی (شهید محراب) و امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) منطقه تهرانپارس، روز پنجشنبه، 30 تیرماه از ساعت 17  تا 19 در حرم مطهر امام خمینی(ره)، ورودی 7، صحن شهید حاج آقا مصطفی خمینی برگزار می شود.

 

بنا بر این گزارش، این مراسم از سوی بیت مرحوم اشرفی اصفهانی و اهالی مساجد حضرت سیدالشهدا (ع) تهرانپارس و امیرالمومنین (ع) بلوار مرزداران برگزار می شود.

 

این گزارش می افزاید، اهالی این دو مسجد، بیش از پنج هزار پرس غذای گرم، در دهه ولایت و امامت و به نیت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین اشرفی اصفهانی، میان نیازمندان توزیع می کنند. همچنین با تلاش اهالی این دو مسجد و بیت آن مرحوم، از هفتمین روز گذشت مرحوم اشرفی اصفهانی تا چهلم وی، هر روز پنج ختم قرآن انجام و به روح فرزند ارشد شهید محراب تقدیم می شود.

 

یادآور می شود، حجت الاسلام والمسلمین حسین اشرفی اصفهانی، 22 خردادماه در یکی از بیمارستان های تهران و به دلیل مشکل گوارشی، درگذشت و پیکر وی در حرم امام خمینی (ره) به خاک سپرده شد.

پایان پیام/ 397