اجرای طرح کمک مومنانه در دهه امامت و ولایت

اجرای طرح کمک مومنانه در دهه امامت و ولایت

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱
رضا صدیقی مهنی گفت: یکی از برنامه های ویژه دهه امامت و ولایت، اجرای طرح کمک مومنانه است.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های ویژه دهه امامت و ولایت، برپایی جشن غدیر است که فردا شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: این جشن باشکوه همراه با سخنرانی، اجرای سرود توسط گروه سرود منتظران مهدی (عج)، مولودی خوانی، اجرای مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز است.

 

وی بیان کرد: با توجه به ثواب اطعام در روز عید غدیر بنابراین در نظر داریم هم زمان با این عید فرخنده طرح اطعام غدیر را اجرا کنیم.

 

صدیقی مهنی ابراز کرد: در راستای اجرای این طرح ۲۰۰ نفر از نیازمندان اطعام می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ویژه این دهه با خیر و برکت، اجرای طرح کمک مومنانه است.

 

وی اظهار کرد: تعداد ۱۵ بسته معیشتی هر یک به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار تومان شامل اقلامی همچون برنج، ماکارونی، روغن، شکر، رب گوجه فرنگی تهیه شده که در قالب این طرح به خانواده های نیازمند اهدا می شود.

 

صدیقی مهنی اضافه کرد: دیدار با سادات و خانواده شهید از سایر برنامه های ویژه دهه امامت و ولایت است که در روز عید غدیر اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت عنوان کرد: علاوه بر این قصد داریم مسابقه خطبه غدیر را به صورت مجازی برگزار کنیم.

 

وی در خاتمه یادآور شد: به همین منظور تعدادی سوال با محوریت خطبه غدیر در نظر گرفته شده که در فضای مجازی منتشر می شود و در نهایت از نفرات برتر این مسابقه با اهدای جوایز تجلیل می شود.

پایان پیام/ 586