جشن عید غدیر به میزبانی کانون «بشارت» شهر «کارزین» برگزار می شود

جشن عید غدیر به میزبانی کانون «بشارت» شهر «کارزین» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱
اسدی گفت: آیین جشن و سرور عید سعید غدیر خم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری ‌«بشارت» شهر ‌«کارزین» برگزار می شود.

«بهنام اسدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهر «کارزین» به مناسبت عید سعید غدیر خم میزبان و پذیرای شهروندان با برگزاری آیین جشن و سرور هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهر «کارزین» افزود: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام بهمنی و با نوای ابراهیمی ذاکر اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: برنامه جشن روز غدیر در این کانون فرهنگی هنری روز دوشنبه 27 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

اسدی بیان کرد: همچنین پذیرایی شام به شرکت کنندگان در این جلسه به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «بشارت» انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بشارت» شهر «کارزین» همچنین از همکاری این کانون در برگزاری جشن امامت و ولایت در جواز مقبره شهدای گمنام شهر «کارزین» خبر داد و گفت: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام «سید یونس موسوی» برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین شرکت کنندگان در این مجلس جشن و سرور از نوای مولودی خوانی «شهاب الدین رضایی» ذاکر اهل بیت (ع) بهره مند می شوند.

 

اسدی با اشاره به اینکه پذیرایی شام نیز در این آیین انجام می شود، عنوان کرد: این برنامه روز یکشنبه 26 تیرماه از ساعت 21 در جوار مقبره شهدای گمنام شهر «کارزین» برگزار می شود.

 

وی در پایان از عموم شهروندان و اهالی مسجد برای شرکت در این آیین های جشن و سرور دعوت کرد.

پایان پیام/ 691