اجرای ۳ شب برنامه جشن و سرور به مناسبت عید غدیر در کانون «شهید رحمانیان» جهرم

اجرای ۳ شب برنامه جشن و سرور به مناسبت عید غدیر در کانون «شهید رحمانیان» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱
ترابفرد از برگزاری آیین های جشن و سرور عید سعید غدیر خم به مدت سه شب در کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم خبر داد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک فرارسیدن عید غدیر خم و سالروز اعلام امامت حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) گفت: غدیر در اسلام عید اکبر و روز تکمیل دین بوده و این روز حیات و روح تازه ای به دین اسلام دمیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم افزود: به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت برنامه‌های مختلفی در این ایام برنامه ریزی شده که به مدت سه شب در این کانون فرهنگی هنری به اجرا در می آید.

 

وی بیان کرد: آیین های جشن و سرور در این کانون که از شب گذشته آغاز شده، امشب و فردا شب نیز ادامه دارد و کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» میزبان عاشقان اهل بیت (ع) در جشن های عید غدیر است.

 

ترابفرد عنوان کرد: سخنرانی کارشناسان مذهبی، مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) و اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی از جمله عناوین آیین های جشن غدیر در این کانون فرهنگی هنری است.

 

وی گفت: علاوه بر این جشن ها، بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم با برپایی موکب در خیابان جنب مسجد به پذیرایی از مردم و خودروهای عبوری مشغول هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» ادامه داد: این موکب نیز که شب گذشته راه اندازی شده امشب و فردا شب نیز فعالیت دارد.

 

ترابفرد در پایان با اشاره به اینکه جشن های عید غدیر در این کانون همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود، از عموم اهالی محله، شهروندان و اهالی مسجد برای شرکت در جشن عید الله اکبر دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691