برگزاری جشن عید سعید غدیر خم در بیش از ۵۰ مسجد صومعه‌سرا

برگزاری جشن عید سعید غدیر خم در بیش از ۵۰ مسجد صومعه‌سرا

تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده از برگزاری جشن عید سعید غدیر خم در بیش از ۵۰ مسجد صومعه‌سرا خبر داد.

حجت‌الاسلام «علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک پیشاپیش عید سعید غدیرخم اظهار کرد: عید غدیر، عید ولایت و بزرگ‌ترین عید تشیع و مسلمانان است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا همزمان با عید سعید غدیر خم ۵۰ مبلغ و مبلغه و مداح به مساجد و هیئات مذهبی شهرستان اعزام می‌شوند افزود: تبیین غدیر خم و پاسخ به شبهات از عمده‌ترین وظایفات مبلغین است.

 

وی با بیان اینکه ۵۰ مسجد صومعه‌سرا میزبان برگزاری جشن عیدغدیر خم هستند، گفت: این جشن ها با آذین بندی، نورافشانی، سخنرانی ائمه جماعت مساجد، برگزاری مسابقات و برنامه های شاد فرهنگی همراه است.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده تصریح کرد: پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مراسم شهرستانی جشن عید غدیر در بوستان ابریشم، برپایی ایستگاه‌های غدیریه شامل ویزیت رایگان، مشاوره ازدواج و... و جشن عیدغدیر توسط مدیران خانه‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های ستاد غدیر شهرستان است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه امام صادق(ع) فرمودند: غذا دادن به یک نفر در عید غدیر مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است بیان کرئ: در این راستا اطعام غدیر توسط خیرین و تشکل‌های دینی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: پویش نان نذری توسط نانوایان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر سادات، خدمات ویژه از سوی تعدادی از دستگاه‌ها نسبت به مردم شهرستان در دهه امامت و ولایت، مسابقه کتابخوانی غدیریه با موضوع کتاب پرتوی از غدیر و اهدای جوایز به برندگان و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر از دیگر برنامه‌ها است.

پایان پیام/ 526