۱۴۰۰ بسته گوشت قربانی با همراهی کانون های مساجد استان زنجان در بین نیازمندان توزیع شد

۱۴۰۰ بسته گوشت قربانی با همراهی کانون های مساجد استان زنجان در بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱
به گفته اسلامی، به مناسبت دهه امامت و ولایت و برای دوازدهمین بار متوالی ۱۴۰۰ بسته گوشت گرم به همت کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا کمک های مردمی در قالب رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در حال انجام است و در این مرحله نیز به مناسبت دهه امامت و ولایت توزیع گوشت قربانی در دستور کار است.

 

محسن اسلامی بر ضرورت استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه تاکید کرد و یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

وی ادامه داد: در راستای کمک به نیازمندان طرح مشترک توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

 

به گفته این مقام مسئول، این طرح در چند مرحله انجام شده است و برای دوازدهمین بار متوالی 1400  بسته گوشت گرم توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در بین نیازمندان توزیع می شود.

پایان پیام/ 693