کلاس چرم دوزی به همت مهدیه آمل برگزار می شود

کلاس چرم دوزی به همت مهدیه آمل برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱
بناگر از برگزاری کلاس چرم دوزی ویژه آقایان و بانوان در مهدیه شهرستان آمل خبر داد و گفت: متقاضیان ثبت نام در این دوره باید حداقل ۲۰سال سن داشته باشند.

«قاسم بناگر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن اشاره به اهمیت پرکردن اوقات فراغت اقشار جامعه در سنین مختلف به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، اظهار کرد: امسال به توجه به شعار سال رهبری مبنی برتولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تلاش شده کلاس های اوقات فراغت مهدیه شهرستان آمل در راستای تحقق این منویات معظم له برنامه ریزی شود.

 

مدیرعامل مهدیه شهرستان آمل از برگزاری کلاس چرم دوزی ویژه آقایان و بانوان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با هدف ایجاد اشتغال در منزل افراد جویای کار تدارک دیده شد.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام در این کلاس آموزشی به صورت کاملا رایگان می باشد، افزود: علاقه مندان جهت نام نویسی با شماره های خانم لطفی۰۹۱۱۳۲۷۷۹۴۷،آقای مهدوی ۰۹۱۱۴۷۱۹۶۲۸ و آقای عمرانی ۰۹۱۱۹۲۱۵۳۰۰تماس حاصل نمایند.

 

بناگر با بیان اینکه متقاضیان ثبت نام در این دوره باید حداقل ۲۰سال سن داشته باشند، یادآورشد: ظرفیت کلاس های این دوره ۳۰نفره است.

 

وی با بیان اینکه دوره آموزشی در دهه ولایت و امامت آغاز می شود، خاطرنشان شد: متربیان در این دوره با مهارت هاي توليد صنايع دستي با استفاده از چرم مصنوعي و طبیعی آشناخواهند شد.

پایان پیام/ 286