بزرگداشت آیت‌الله غروی در مسجد گلشن همزمان با عید غدیر

بزرگداشت آیت‌الله غروی در مسجد گلشن همزمان با عید غدیر

تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱
مراسم بزرگداشت آیت‌الله سید محمد غروی، همزمان با عید غدیر در روز ۲۷ تیرماه در مسجد گلشن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم ششمین سالگرد درگذشت آیت الله سید محمد غروی، همزمان با عید غدیر، دوشنبه، ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۱ صبح تا اذان ظهر در مسجد گلشن (واقع در تهران، خیابان شهید مصطفی خمینی، پایین تر از چهارراه سیروس) برگزار می شود.

 

بنا این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا بحرالعلوم، استاد حوزه علمیه تهران، سخنران این مراسم است.

 

بر اساس این گزارش، آیت الله سیدمحمد غروی فرزند آیت الله سید مهدی غروی از علمای شهر تهران و مبارزین نهضت امام خمینی(ره) و امام جماعت مسجد گلشن محله مولوی تهران، مهرماه ۱۳۹۵درگذشت. وی شاگرد آیت الله میرزا محمدباقر آشتیانی، آیت الله عبدالرزاق قائنی، آیت الله سید محمد مهدی غروی و حاج آقا صدر بود و سال ها نماینده امام خمینی (ره) در تهران بود.

 

این گزارش می افزاید، اهالی مسجد گلشن، امسال نیز طبق سنت پیشین، صبح روز عید غدیر از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به دیدار سادات محله مولوی می روند و سپس از ساعت 11 صبح در مراسم جشن عید غدیر در این مسجد حضور می یابند.

 

بنا بر این گزارش، اهالی مسجد گلشن دو هزار پرس غذای گرم را در دهه ولایت و امامت میان نیازمندان در محلات مولوی و قیام شهر تهران توزیع می کنند. ضمن اینکه نمازگزاران این مسجد در شب و روز عید غدیر بر سفره اطعام ولایت امیرالمومنین (ع) متنعم می شوند.

 

 

پایان پیام/ 397